Tuesday 7 January 2014

SIMONA NAE- Ea si-a pierdut virginitatea la 20 de ani si, pâna acum, la 28 de ani, cântareata a avut doar doi iubiti, iar cu ultimul dintre ei urmeaza sa se casatoreasca.

                                                    http://ro.wikipedia.org/wiki/Simona_Nae                                                

 Ea si-a pierdut virginitatea la 20 de ani si, pâna acum, la 28 de ani, cântareata a avut doar doi iubiti, iar cu ultimul dintre ei urmeaza sa se casatoreasca.

Motivul unui numar foarte mic de iubiti e legat de cerintele artistei cu privire la barbatul perfect: “Trebuie musai sa aiba simtul umorului, trebuie sa ma faca sa mor de râs, fiindca altfel ma plictisesc. Nu trebuie fie perfect din punct de vedere fizic. Eu si logodnicul meu am ajuns sa ne completam reciproc. Uite, de exemplu, ne uitam pe strada si la femei, si la barbati si comentam despre cât de bine arata”.

Simona are un cuvânt greu de spus când vine vorba despre lenjeria intima pe care o poarta partenerul ei: “Eu sunt cea care îi cumpara chilotii pentru ca trebuie sa îmi placa mie ce poarta, si nu lui”.



















SIMONA NAE

No comments:

Post a Comment