Friday 31 January 2014

L.A. - Ochii tai / Toata viata mea la RMA 2012

 După şapte ani de pauză, trupa L.A. se va reuni. Liviu Vârciu, liderul formaţiei care în anul 1999 crea o adevărată isterie când cânta hiturile “Ochii tăi, “Femeia” sau “Toată viaţa mea”, vrea să aducă în prim-plan trupa L.A. şi lucrează deja la un album nou al formaţiei, în studiourile din Constanţa, cu ajutorul prietenului său Lucian Mitrea, soţul Andreei Bănică.
“Vreau să reunesc trupa L.A. Este o datorie morală pe care o am faţă de fanii mei de pe Facebook, care mă întreabă, de doi ani încoace, când vom reedita albumul şi când vom scoate noi melodii. Este un proiect la care lucrez şi va fi destul de greu de realizat acum, deoarece Ache este în Anglia şi se va căsători anul acesta, în iulie, iar Adi se va căsători şi el. Lucrăm de ceva vreme la acest proiect şi, drept să spun, îmi este dor să cânt. Vom păstra stilul L.A. şi vom lucra cu vechea echipă, care este cea mai bună”, declarat Liviu Vârciu.

No comments:

Post a Comment